Garantie & klachten

Giselène Medisch & Cosmetisch Instituut

Mocht u klachten hebben, raden we u aan om dit eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@giselene.nl ter attentie van Giselene Markslag.

Klachten worden altijd vertrouwelijk en binnen 48 uur behandeld. Mocht de klacht aanleiding zijn voor verder onderzoek, dan zal er een nieuwe termijn aan u doorgegeven worden met toelichting waarbinnen u een reactie kan verwachten.

Leidt dit uiteindelijk niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling bij de Anbos Beroepsvereniging via de Anbos Geschillencommissie. Download hier de uitleg over de Klachtenregeling van Anbos.

Op al onze geleverde artikelen is de fabrieksgarantie van toepassing. Schade veroorzaakt tijdens transport en levering dienen binnen 24 uur gemeld te worden. Dit kan telefonisch of per e-mail.

Betalingen gebeuren per pin in de zaak of via iDeal.

Vragen per e-mail worden altijd binnen 72 uur beantwoord.